Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim. Predmetom kúpnej zmluvy je kúpa a predaj meditácií, elektronických kníh a publikácií a poskytovanie služieb v oblastiach terapí, konzultácií, kurzov, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného koučingu a workshopov.
Predávajúci a zároveň prevádzkovateľ internetovej stránky www.lindavlachova.sk: DreamSpace Studio s. r. o. , so sídlom Hrobákova 2482/4, Bratislava 851 02, Slovenská republika. IČO: 56 527 136, DIČ: 2122337492. Predávajúci nie je platcom DPH, Bankové spojenie: SK95 1100 0000 0029 4317 7062.
Dodávateľ služieb ponúkaných na internetovej stránke www.lindavlachova.sk: DreamSpace Studio s. r. o.,so sídlom Hrobákova 2482/4, Bratislava 851 02, Slovenská republika. IČO: 56 527 136, DIČ: 2122337492. Dodávateľ nie je platcom DPH, Bankové spojenie: SK95 1100 0000 0029 4317 7062
Kupujúci, resp. objednávateľ je každý návštevník, ktorý prostredníctvom webovej stránky www.lindavlachova.sk vytvoril objednávku alebo registráciu. Službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach www.lindavlachova.sk. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania alebo registrácie na webovej stránke www.lindavlachova.sk výberom služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového alebo registračného formulára. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.lindavlachova.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.
Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie služieb – osobných/online stretnutí formou konzultácií, kurzov, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného koučingu a workshopov a o predaji meditácií, elektronických kníh a publikácií. Potvrdením objednávky, resp. poskytnutím faktúry zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúci je odoslaním objednávky povinný zaplatiť kúpnu cenu objednanej služby. Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Predávajúci potvrdzuje, že poskytne kupujúcemu služby v dohodnutom rozsahu. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy.
Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania či registrácie na webovej stránke www.lindavlachova.sk výberom produktov/služieb kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednanú službu/produkt. Prihlásenia sú realizované podľa poradia. Prihlášky, prevody, prípadne storná budú prijaté výhradne písomne (pošta, email). Každá prihláška sa považuje za záväznú. Po odoslaní objednávky je objednávateľovi vystavená a doručená. Faktúra je odoslaná na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
Predávajúci nie je platca DPH. Všetky uvádzané ceny na webovej stránke www.lindavlachova.sk sú konečné. Kupujúci je viazaný cenou uvedenou na stránke www.lindavlachova.sk v momente vykonania nákupu či registrácie.
Kupujúci po vyplnení objednávky či registrácie je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky. Za produkty je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
– platba prevodom na bankový účet (číslo bankového účtu bude uvedené vo faktúre),
– okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány Stripe.
Predávajúci je povinný poskytnúť dohodnuté služby – uskutočniť osobné stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie pomocou elektronickej komunikácie s kupujúcim v dohodnutom dátume v objednávke, alebo v inom dátume na základe dohody s kupujúcim. V prípade, ak je predmetom predaja elektronická kniha, online kurz alebo iná publikácia, je predávajúci povinný dodať tento objednaný produkt elektronicky na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári kupujúcim, a to hneď po pripísaní peňazí na účet predávajúceho. Za miesto plnenia služby sa považuje miesto, do ktorého je služba dodávaná.
Predávajúci si vyhradzuje právo na organizačne podmienené zmeny v programe. K takýmto zmenám patrí napríklad aj realizácia poskytovanej aktivity, ktorá závisí od minimálneho počtu účastníkov. Ak nastane uvedená zmena, je predávajúci povinný poskytnúť informáciu o zmene v dostatočnom predstihu kupujúcemu, t.j. 5 dní pred pôvodne plánovaným začiatkom.
Nadobúdateľ berie na vedomie, že dodávané produkty sú predmetmi duševného vlastníctva a sú chránené autorskými právami a ostatnými právami duševného vlastníctva, ktoré patria Linde Vlachovej. Zmluvou medzi poskytovateľom a nadobúdateľom nedochádza k prevodu žiadnych práv duševného vlastníctva. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, odberateľ má právo používať produkty výlučne ako konečný užívateľ a to spôsobom vyplývajúcim z povahy a účelu produktu. Nie je povolené ich bez písomného povolenia kopírovať, rozmnožovať, poskytovať tretej strane, publikovať alebo inak rozširovať v akýchkoľvek médiách resp. spôsobom.
Pre odstúpenie od zmluvy platia príslušné ustanovenia platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Objednávateľ má, na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 ods. 6 písmeno a) a nasledujúcich, právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Odstúpenie je možné vykonať elektronickou formou na e-mail: info@lindavlachová.sk vyhlásením, že objednávateľ odstupuje od zmluvy uzatvorenej na diaľku. Objednávateľovi bude vrátená zaplatená suma najneskôr do 14 dní od platného odstúpenia od zmluvy na jeho bankový účet.
Reklamácia služby musí obsahovať vždy konkrétny a vecný popis reklamovanej skutočnosti. Reklamáciu je možné vykonať prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu prevádzkovateľa: info@lindavlachová.sk, a to do 14 dní odo dňa dodania služby. Poskytovateľ služby sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa jej prevzatia. V prípade opodstatnenej a poskytovateľom služby uznanej reklamácie sa s klientom individuálne dohodnú na náhrade reklamovanej služby, resp. ďalšom postupe.
Otvorené kurzy, školenia, semináre, tréningy, workshopy (ďalej len aktivita) je možné stornovať za nasledovných podmienok:
Do 4 týždňov pred začiatkom aktivity je storno možné bez poplatku. Pri stornovaní v čase od 4 týždňov pred začiatkom aktivity bude účtovaný storno poplatok vo výške 50 %, od 1 týždňa pred začiatkom aktivity 100 % z účastníckeho poplatku. Storná sa musia realizovať písomne bez výnimky. Náhradní účastníci môžu byť menovaní kedykoľvek.
Osobné konzultácie:
Konzultačné služby môžu byť bez poplatku zrušené alebo presunuté do 1 dňa pred termínom. Pri zrušení sedenia v deň termínu alebo pri nezrušených termínoch bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
Záručné podmienky sa na tento druh služby nevzťahujú.
Linda Vlachová nie je zodpovedná za Vaše výsledky a Vašu schopnosť aplikovať tréningové učivo, informácie a metódy do praxe.
Nič na tejto a našich ďalších stránkach vrátane obsahu programov, či kurzov a osnov, negarantuje výsledky a budúce pozitívne výsledky. Neponúkame žiadnu právnu, zdravotnú, daňovú, či akúkoľvek inú profesionálnu radu. Vždy všetko konzultujte so svojím účtovníkom, právnikom, lekárom alebo iným profesionálnym poradcom, predtým, než zareagujete na tieto či akékoľvek iné informácie, ktoré vedú k zmene životného štýlu. Vy sami ste zodpovední za Vaše rozhodnutia, konania a výsledky vo svojom živote a akoukoľvek aktivitou na našich stránkach súhlasíte s tým, že nie sme zodpovední za Vaše rozhodnutia, konania, výsledky a to nikdy, za žiadnych okolností.
Keď si prezeráte naše webové stránky, automaticky dostávame adresu internetového protokolu (IP) vášho počítača, aby sme získali informácie, ktoré nám pomôžu zistiť návštevnosť a druh operačného systému.
Vaša e-mailová adresa bude použitá výhradne na odosielanie marketingových ponúk a noviniek.
Ak vás požiadame o vaše osobné údaje z iného dôvodu, ako je marketing, buď vás priamo požiadame o váš výslovný súhlas, alebo vám poskytneme možnosť odmietnuť ich použitie.
Keď sa zaregistrujete na našej stránke, poskytnete nám osobné údaje na dokončenie transakcie, overenie kreditnej karty, zadanie objednávky, zabezpečenie doručenia alebo vrátenie nákupu, znamená to, že súhlasíte s ich zhromažďovaním a použitím len na tento konkrétny účel.
Poskytovatelia tretích strán, ktorých využívame, vo všeobecnosti zhromažďujú, používajú a zverejňujú vaše údaje len v rozsahu potrebnom na to, aby mohli vykonávať služby, ktoré nám poskytujú.
Niektorí poskytovatelia služieb tretích strán, ako sú platobné brány a iní spracovatelia platobných transakcií, však majú svoje vlastné zásady ochrany osobných údajov, pokiaľ ide o informácie, ktoré im musíme poskytnúť v súvislosti s vašimi nákupnými transakciami.
Na ochranu vašich osobných údajov prijímame primerané bezpečnostné opatrenia a dodržiavame osvedčené postupy v odvetví, aby sme zabezpečili, že nedôjde k ich nevhodnej strate, zneužitiu, prístupu k nim, zverejneniu, zmene alebo zničeniu.